Nabízíme služby Osobní asistentky, mezinárodně. Poskytujeme komplexní administrativní a asistentskou podporu firmám, CEO, Poslancům, Ministrům a podnikatelům.
Služba je postavena na principu najmutí si Osobní Asistentky na částečný úvazek, ad hoc úkoly, pružné a flexibilní s profesními zkušenostmi a znalostí jazyků.
Založeno konec roku 2009.
Služby:
• Administrativní & Sekretářské & Obchodní služby
• Virtuální & Online & Osobní asistentka & Mezinárodní cestovní asistentka
• Překladatelství & Tlumočení & Konferenční simultánní tlumočení
• Facility Management & Family Office & Finanční konzultace
• Wealth Management & Účetnictví a daně
• Time Management & Task Management
• Přesídlení a relokace & Concierge & Lifestyle & Counseling
• Visa & Trvalé pobyty, Modrá & Zelená karta
Proč si vybrat nás:
Nejsme plátci DPH. Nejste vázání dlouhodobým pracovním závazkem. Neplatíte žádné další kancelářské výdaje.
Komunikujeme v jazycích:
Anglicky, Německy (Schwabach), Francouzsky, Italsky, Španělsky, Portugalsky, Srbsky, Albánsky, Rusky, Ukrajinsky, Makedonsky, Holandsky, Maďarsky, Bulharsky, Rumunsky, Turecky, Řecky, Hebrejsky, Čínsky, Vietnamsky, Arabsky, Korejsky a Japonsky.
Soudní překlady: Anglicky, Německy, Francouzsky, Rusky, Albánsky.
Nabízíme:
Flexibilní možnost objednání, od 1 AŽ 10 hodin za měsíc. 10 AŽ 50 hodin měsíčně 20% sleva z ceny. 50 AŽ 100 hodin měsíčně 30 % sleva z ceny.
Pracovní doba:
Pondělí – Pátek: 08.00 – 20.00 CET
Děkujeme velice za Vaše kontaktování a těšíme se na spolupráci.
JSV International Assistant Service
CEO Jana Švihlová
www.internationalassistant.eu